درآمد غیرفعال

اول بیاید ببینیم درآمد غیر فعال یعنی چی؟

یعنی اینکه تو بخوابی و پول بیاد به حسابت ، از این تعریف راحت تر عمرا جای دیگه بتونی پیدا کنی.

خیلی خب شوخی بسه، اگه بخوایم یه تعریف خوب و تپل برای درآمد غیر فعال داشته باشیم باید بگیم که درآمد غیر فعال درآمدی هست که نیازی به حظور مداوم و همیشگی ما در اون نباشه و بدون محدودیت زمانی و مکانی به کسب درآمد بپردازه.

خیلی خوب میشه وقتی که ما در حال انجام دادن کار های روزمرمون مثل مطالعه کردن،تماشای تلوزیون،مسافرت کردن،ورزش کردن و حتی تو خواب باشیم و به کسب درآ»د بپردازیم و این امر بدون داشتن درآمد غیر فعال امکان پذیر نیست.

شما با داشتن درآمد غیر فعال استرس کاریتون میاد پایین ، به استقلال مالی خوبی می رسید ، محدودیت مکانی برای کسب درآمد ندارید و زمان بیشتری برای کارهای مختلف هم پیدا می کنید.

بیاید یه توضیح کوتاه درباره درآمد فعال هم بدم:

درآمد فعال یعنی شما در ازای وقتی که برای کاری میزارید به میزان همون هم مزد (پول) دریافت می کنید.تفاوت اصلی درآمد غیر فعال و فعال هم دقیقا در این مورد است. درآمد فعال یعنی کارمندی و یا حتی خویش فرما ها (یعنی دکتر ها).

الان یه علامت سوال گونده بالا سر همتون هست و می پرسید دکتر ها که پولشون از پارو بالا میره چرا با کارمند های عزیز تو یک قسمت قرار میدی؟

باید بگم جواب این سوالت خیلی مفصله و تو بلاگ های بعدی مفصل بهش می پردازم اما:

درآمد غیرفعال بلوویرا

جدول بالا به دو قسمت راست و چپ تقسیم بندی میشه، (که تو کتاب های آقای رابرت کیوساکی مثل چهار راه پولسازی،پدر پولدار پدر فقیر و هوش مالی به طور کامل توضیح داده) خود را افزایش دهیدقسمت راست میشه زمان در ازای پول که شامل کارمند ها و خویش فرما ها میشه (خویش فرما مثل دکتر ها) و قسمت سمت چپ میشه سیستم در ازای پول که شامل کارآفرین ها (کسایی که کارخونه یا شرکت دارن) و سرمایه گذار ها میشه.

ما تو اینفوگرافی بالا چنتا ایده درآمد غیر فعال ر و بهتون پیشنهاد دادیم و هر کدوم رو به صورت مختصر توضیح دادیم.

پس سمت راستی ها میشن کسایی که جنس در آمدشون فعاله و سمت چپی ها جنس درآمدشون غیرفعاله.

طبیعی هست که تو هر نوع درآمدی مشکلاتی هم وجود داشته باشه اصلا بدون مشکل نمیشه تو این دنیا حالا چه مشکلی؟

اولین مشکل به نظرم ایده خوب هست البته ما ایده های زیاد و بکری رو هم دادیم.

دومیش انتخاب شماست اینه که تو کدوم حوزه دوست دارین فعالیت کنین و از راه رسیدن به موفقیت لذت ببرید.

سومیش آموزش دیدن هست که خیلی حسای و مهمه که کجا و چه چیزی رو آموزش میبینید.

چهارم تمرین و تکرار و شکست های پیایپی.

پنجم استارت ایده

ششم تلاش

هفتم تلاش

هشتم تلاش

و در نهایت موفقیت و رسیدن به درآمد غیر فعال هست.

همه روی خوش درآمد غیر فعال را می بینن اما باید بدونید که درآمد غیر فعال نیاز به بهبود دائمی خدمات یا محصولات داره و چون کار خودتون هست باید از جان گذشتگی بیشتری خرج بدین.برای اینکه به موفقیت برسید حتما باید برنامه ریزی منظم و دقیق داشته باشید.

تو درآمد فعال حقوق شما از اولین روز محاسبه میشه و در آخر ماه پرداخت میشه اما تو درآمد غیر فعال شاید تا چند ماه درآمد نداشته باشید و بعد از چند ماه درآمدتون خیلی کم شروع بشه و پس از استمرار و گذشت زمان می بینید که درآمدتون از این کار خیلی بیشتر از حقوقی هست که در ازای کارمند بودن بهتون پرداخت می کنن.

 

افسانه های درآمد غیرفعال چیست؟

بیایید برخی از قصه ها را کنار بگذاریم و انتظارات واقع بینانه را تعیین کنیم.

ایجاد درآمد غیرفعال آسان نیست و کار سخت و زیادی می طلبد. هیچ چیز در زندگی آسان به دست نمی آید. کسب درآمد از طریق اینترنت نیز تفاوتی ندارد. بسیاری از بازاریابان اینترنتی معمولی و کارآفرینان آنلاین سعی می کنند شما را متقاعد کنند که خلاف آن فکر کنید. چرا؟ زیرا آنها سعی می کنند از امیدهای واهی پول در بیاورند.

من اینجا هستم تا حقیقت را به شما بگویم: تجارت آنلاین سخت است. من تمام تلاشم را می‌کنم تا شما را راهنمایی کنم و اطلاعات لازم را در اختیارتان بگذارم، برای همین هم هست که شعار بلوویرا را همراه کسب و کار آنلاین انتخاب کرده ام، اما نمی‌توانم شما را مجبور به انجام کاری کنم. این کاملا به شما بستگی دارد.

ایجاد درآمد غیرفعال یک شبه اتفاق نمی افتد. من زندگی نمی‌کنم، تدریس نمی‌کنم یا به طرح‌های ثروتمند شدن سریع اعتقاد ندارم. اولین کسب و کار آنلاین من حدودا بعد از دو سال کار سخت طول کشید تا اینکه درآمد کافی برای حمایت از خانواده ام ایجاد کرد. هیچ چیز آسانی در مورد کاری که من باید انجام می دادم تا آن کسب و کار را پیش ببرم وجود نداشت.

ایجاد درآمد غیرفعال غیرممکن نیست. درآمد غیرفعال تا چند سال پیش برای من فقط یک رویا بود. آن زمان بود که به دلیل سربازی از کارم را رها کردم. بدون هیچ گزینه دیگری، با تلاش برای تحقق رویایم روی خودم شرط می بندم.

میدونی چیه؟ این رویا تبدیل به واقعیت شد، و این کاملاً عالیه. من می‌تونم تو خونه با خانواده‌ام بمونم، هر وقت بخوام کار کنم و خودم تصمیم بگیرم. این سبک زندگی ممکنه و من می خوام شما هم تجربه کنین.

 

مقالات مرتبط: خلاصه کتاب عادت های اتمی

4 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

Instagram
بلوویرا در اینستاگرام
Telegram
بلوویرا در تلگرام
Instagram

بلوویرا در اینستاگرام

Telegram

بلوویرا در تلگرام

پست های اخیر:
تبلیغات:
بنر بلوویراکست
سفارش طراحی سایت بلوویرا
خدمات سئو سایت بلوویرا
پشتبانی سایت وردپرس بلوویرا

مقالات مرتبط:

درخواست طراحی سایت:

جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار آنلاین خود در بستر اینترنت فرم زیر رو پر کنید.

طراحی سایت با بلوویرا
مشاوره

درخواست مشاوره:

برای رزرو وقت مشاوره در حوزه طراحی سایت ، راه اندازی کسب و کار و سئو با ما در تماس باشید.

فهرست